Uzņēmējdarbības nosacījumi

Šie uzņēmējdarbības nosacījumi attiecas uz pirkumiem tiešsaistes veikalā https://www.tirdzniecibas-telts.lv, kuru pārvalda Hana Godušová, Lermontova 911/3 81105 Bratislava, IČO: 50195000, IČ PVN: SK1121316911 reģistrēts Bratislavas rajona birojā
Tirdzniecības reģistra numurs: 430-48519, e-pasts: info@pomostanbg, tel.: +421 944 431 230

Darījuma nosacījumi ir šādi daļa no noslēgtā pirkuma līguma starp pārdevēju, no vienas puses, un pircēju, no otras puses. Visas līgumattiecības tiek noslēgtas saskaņā ar Slovākijas Republikas tiesisko kārtību. Gadījumā, ja patērētājs ir līgumslēdzēja puse, attiecības, ko neregulē šie noteikumi un nosacījumi, regulē Likums Nr. 40/1964 Coll., Civilkodekss, akts Nr. 250/2007 Coll., par patērētāju aizsardzību, Likums Nr. 102/2014, par patērētāju aizsardzību, pārdodot preces vai sniedzot pakalpojumus, Likums Nr. 22/2004 Coll. par elektronisko komerciju, viss ar grozījumiem. Ja līgumslēdzēja puse ir uzņēmējs, attiecības, ko neregulē šie noteikumi un nosacījumi, regulē Likums Nr. 513/1991 Coll. ar grozījumiem.

 

Definīcijas


Patērētāja līgums 
ir jebkurš līgums, neatkarīgi no juridiskās formas, ko piegādātājs noslēdz ar patērētāju.


Piegādātājs (pārdevējs)
 ir persona, kura, noslēdzot un izpildot patērētāju līgums, darbojas savas uzņēmējdarbības vai citas uzņēmējdarbības priekšmeta ietvaros.


Pircējs — patērētājs
 ir fiziska vai juridiska persona, kas iegādājas preces vai izmanto pakalpojumus personiskām vajadzībām. lietošanai vai savu mājsaimniecību locekļu vajadzībām.


Pircējs - uzņēmējs 
ir juridiska persona vai fiziska persona - uzņēmējs, kas darbojas savas uzņēmējdarbības ietvaros darbībai vai citai uzņēmējdarbībai un pērk produktus vai izmanto pakalpojumus savai uzņēmējdarbībai, pārdodot tos tālāk vai tirgojoties ar tiem.


Piegādātājs
 ir uzņēmums GLS - kurjeru uzņēmums, kura priekšmets ir kurjera, transporta, uzglabāšanas un papildu pakalpojumu sniegšana.

 

Pasūtīšana un pirkuma līguma slēgšana

strong>

Pircējs izvēlas preci, pamatojoties uz aktuālo piedāvājumu, kas publicēts internetā lapā www.promostanbg   apstiprina šo izvēli, noklikšķinot uz pogas "Pirkt", aizpilda pasūtījuma veidlapu (e-pasts, preču iegādes gadījumā, piegādes adrese) , izvēlas preču skaitu (vai norāda preces parametrus) un izvēlas maksājuma veidu ( skaidra nauda pēc piegādes, skaidra nauda pēc piegādes). Pasūtījumi, kas veikti, izmantojot tiešsaistes veikalu www.promostanbg  , ir saistoši. Nosūtot pasūtījumu, pircējs, aktīvi noklikšķinot, apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un piekrīt tiem.

Līguma noslēgšanas priekšlikums ir piedāvātās preces izvietošana  vietnē www.promostanbg   līgums tiek izveidots, pircējam nosūtot pasūtījumu un pasūtījuma pieņemšana no pārdevēja puses. Pārdevējs  nekavējoties apstiprinās šo piekrišanu uz pircēja e-pasta adresi, taču šis apstiprinājums neietekmē pirkuma līguma izveidi. Pircēja pienākums ir samaksāt pārdevējam pasūtījuma apstiprinājumā saskaņoto preču cenu, tai skaitā preču piegādes izmaksas (turpmāk tekstā “pirkuma cena”) skaidrā naudā pārdevēja galvenajā mītnē, skaidrā naudā. piegādājot preces piegādes vietā, vai bezskaidras naudas pārskaitījumu uz pasūtījuma apstiprinājumā norādīto pārdevēja kontu.  ;

Pircējam ir pienākums samaksāt pārdevējam pirkuma maksu par norunāto preci pasūtījuma apstiprinājumā norādītajā termiņā, bet ne vēlāk kā preces pārņemšanas brīdī.

Informācija par atsevišķiem soļiem, kas ved uz līguma noslēgšanu, izriet no šiem komercnosacījumiem un pircējam vienmēr ir iespēja pārbaudiet vai labojiet pasūtījumu pirms tā nosūtīšanas.

Līgums tiek noslēgts slovāku valodā, ja apstākļi no pārdevēja vai pircēja puses to neliedz, līgumu ir iespējams noslēgt citā valodā, abām pusēm saprotamā valodā.

Operators kopā ar preci izsniedz pircējam visus attiecīgos dokumentus, kas attiecas uz precēm: rēķinu (nodokļu dokumentu), vai garantijas sertifikāts (ja ražotājs to nodrošina).

 

Cenas

Atsevišķu produktu cenas ir norādītas, ieskaitot pievienoto vērtību nodoklis (PVN) 20% apmērā un visi pārējie nodokļi. Patērētājam ir iespēja iepazīties ar periodu, kurā pārdevējam ir saistošs viņa piedāvājums, ieskaitot cenu.

Galīgā cena ir norādīta pasūtījuma veidlapā tieši pirms pasūtījuma nosūtīšanas ir norādīts, ieskaitot PVN vai visus citus nodokļus un nodevas (iepakojums, pasta izdevumi...), kas patērētājam ir jāmaksā, lai iegūtu preci vai pakalpojumu. Pārdevējs šo cenu nevar vienpusēji mainīt.


Piegādes nosacījumi

Noliktavā esošās preces tiek nosūtītas vēlākais 24 stundu laikā. Preces, kuras nav noliktavā, vienmēr tiek apzīmētas ar apzīmējumu "NAV NOLIKTĀ", to pieejamību varat pārbaudīt, sūtot pieprasījumu uz e-pastu: info@pomostanbg Piegādes laiks precēm, kuras nav noliktavā, bet ir pieejamas maksimāli 30 dienās ļoti retos gadījumos atsevišķos gadījumos var vienoties par ilgāku piegādes termiņu.

Preces tiek nosūtītas ar GLS kurjerdienesta starpniecību.

Pasta izdevumi un iepakojums ir €8,9 par piegādi ar kurjeru.

< p>
Apmaksas nosacījumi

Pircējs maksā operatoram pirkuma cenu vai nu:

  • skaidra nauda pēc piegādes (€1,99)
  • ar bankas pārskaitījumu uz kontu: IBAN: SK36 8330 0000 0021 0094 3785
  • SWIFT: 

Pircējs var izmantot atlaižu kuponu, kuru izmantojot, tas pircējam nodrošinās atbilstošu atlaidi.


Garantija, garantijas karte


Pārdevējs kopā ar precēm piegādās pircējam visus attiecīgos dokumentus, kas attiecas uz precēm, tas ir: Rēķins, kas kalpo kā pavadzīme.  (  rēķins, kredītrēķins, avansa rēķins). Mēs neizsniedzam dublētus rēķinus. 


Pārdevējs visām piegādātajām precēm sniedz garantiju, kas ir  Fiziskām personām 24 mēneši. Uz BRIMO saliekamajām teltīm attiecas 60 mēnešu garantija.  Ja dokuments ir izsniegts uzņēmumam vai Saskaņā ar Komerclikumu ID numura garantija ir 12 mēneši. Periods sākas dienā, kad pircējs pārņem preces. Ja preci var sadalīt vairākās sastāvdaļās, klientam ir pienākums nosūtīt tikai bojāto komponentu. 


Pārdevējs ir atbildīgs par defektiem, kas parādās uz pārdotas preces garantijas laikā, ko izraisījis materiāla defekts, funkcionāla kļūda vai ražošanas vai montāžas laikā radušies defekti. Rēķins (kalpo arī kā garantijas sertifikāts)


Garantija neattiecas uz defektiem, kas radušies neprofesionālas apkalpošanas, nepamatotas apstrādes, lietošanas vai uzstādīšanas rezultātā, kas ir pretrunā ar lietotāja rokasgrāmatu. , elektrostatiskā izlāde vai defekti, ko izraisījis pārmērīgs mehānisks nodilums. Garantija neattiecas arī uz bojājumiem, ko izraisījušas dabas katastrofas, dabas katastrofas, vardarbīgi bojājumi, laika apstākļi vai darbība ekstremālos un neparastos apstākļos.

Garantija neattiecas arī uz bojājumiem, ko izraisījis dabas notikums, dabas katastrofa, vardarbīgi bojājumi, laika apstākļi vai darbība ekstremālos un neparastos apstākļos. Mēs negarantējam, ka jūsu telts netiks mehāniski bojāta no vēja pie jebkura vēja ātruma. Bojājumi var rasties nepietiekamas noenkurošanās dēļ vai nelabvēlīgu laika apstākļu gadījumā. Mēs neiesakām atstāt telti bez uzraudzības, pretējā gadījumā lietotājs  pakļauj riskam  mehāniski bojājumi, ko izraisa ārēja ietekme. Mēs neiesakām izmantot telti kā pastāvīgu jumtu. Ja ir pastāvīgs jumts, telti ir grūti uzraudzīt un reaģēt uz laikapstākļiem. Materiālu kalpošanas laiks tiek adekvāti saīsināts, ja telti izmantojat kā pastāvīgu, nevis īslaicīgu segumu, kuram telts izgatavota.

Papildu sūdzības par sūtījuma nepilnību vai ārējiem bojājumiem neatņem pircējam ir tiesības sūdzēties par preci, bet tie dod pārdevējam iespēju pierādīt, ka tā nav pretrunā ar pirkuma līgumu.


Garantijas termiņš beidzas. ja preces nesankcionēti iejaucas persona, kuru pārdevējs vai preces ražotājs nav nepārprotami pilnvarojis veikt iejaukšanos, vai pilnvarota persona, kas veic preču apkalpošanu. Ja preces komplekti netiek piegādāti, nav iespējams uzsākt sūdzību procedūru Pārņemot preci no kurjerpasta vai no personīgās savākšanas, iesakām pircējam pēc saņemšanas ziņot kurjeram par iepakojuma bojājumiem. un uzrakstiet veidlapu, kurā norādīts, ka pieņemat preces ar atrunām.

Sūdzības par preces mehāniskiem bojājumiem, kas nebija pamanāmas, saņemot sūtījumu, iesakām pieteikties nekavējoties pēc sūtījuma saņemšanas. sūtījums. Pretenzijas par šādu bojātu preču vēlāk atklātiem defektiem klients varēs celt tikai tad, ja viņš varēs pierādīt, ka precei jau bija norādītie defekti tās pārņemšanas brīdī no pārvadātāja. Ja jūsu preces ir bojātas, nekavējoties informējiet mūs, izmantojot šo veidlapu. Preces iesaiņojam kvalitatīvās kastēs ar aizsargelementiem un pirms preču nosūtīšanas tās pārbaudām un mums ir kameras ieraksts no iepakojuma līdz preces piegādei kurjeram. Pat visi pasākumi nenovērsīs preces bojājumus, ja preces tiks nomestas zemē. Mēs centīsimies problēmu atrisināt jūsu labā pēc iespējas ātrāk.


Nosacījums konstrukciju rezerves daļu pieteikšanai bez maksas pirmos divus gadus 5 gadu laikā pagarinātā garantija.

Struktūras rezerves daļu nodrošināšana bez maksas neattiecas, ja tā ir atzīta sūdzība. Ar atzītu prasību jums nav nepieciešamas konstrukcijas rezerves daļas bez maksas. Ikvienam klientam, kurš pierāda, ka ir pārņēmis no mums iegādāto telti pirms nepilniem 24 mēnešiem, pienākas bezmaksas telts konstrukcijas daļas. Telts konstrukcijas daļas bez maksas ierobežo detaļu vērtība. Detaļas 10 € vērtībā pēc pretenzijas izpildes klientam pieejamas bez maksas.

Ar pareizu pietauvošanos un ļoti stipru vēju, kas ievērojami pārsniedz mūsu ieteikumus, konstrukcija vidēji nesaplīsīs par vērtību, kas ir lielāka par €10. Tiek iekasēta maksa par detaļām, kuru vērtība pārsniedz 10 eiro, ieskaitot PVN. 


Lietošanas nosacījumi rezerves daļas un celtniecības serviss BRIMO® bezmaksas  ;pirmais gads no iegādes brīža.

Tiesības uz telts konstrukcijas daļām bez maksas neatkarīgi no bojājuma veida ir katram klientam, kurš var pierādīt, ka ir pārņēmis iegādāto telti no mums mazāk nekā pirms 12 mēnešiem no pieprasījuma iesniegšanas o rāmja daļām.

Bezmaksas rāmja rezerves daļu daudzumu ierobežo arī detaļu vērtība.

Detaļu vērtības  ;10 € (modelis: supertērauds un ekskluzīvs tērauds) 15 € (modelis: augstākās kvalitātes tērauds, superalumīnijs, ekskluzīvs alumīnijs, augstākās klases alumīnijs ) ir pieejams klientam bez maksas pēc 12 mēnešu perioda beigām. Detaļas, kas pārsniedz atlaides vērtību, tiek iekasēta saskaņā ar aktuālo cenrādi.

Konstrukcijas rezerves daļu pielietošanas kārtība bez maksas līdz vērtībai 10 €/15 €

< p>Varat pieprasīt rāmja daļas, izmantojot veidlapa šeit.  Konstrukcijas rezerves daļu nodrošināšana bez maksas neattiecas, ja tā ir atzīta prasība. Atzītas pretenzijas gadījumā klientam konstrukcijas rezerves daļas nav nepieciešamas bez maksas, jo mēs sedzam remonta izmaksas.


< /span>

Atbilstība pirkuma līgumam

Pārdotajai precei ir jābūt ar nepieciešamo kvalitāti, daudzums, mērs vai svars, kā noteikts vai noteikts likumā, un tiem jābūt bez defektiem, jo īpaši jāatbilst saistošiem tehniskajiem standartiem. Ja, lietojot preci, jāievēro īpaši noteikumi, it īpaši, ja lietošanu reglamentē instrukcijas vai to regulē tehniskais standarts, pārdevējam ir pienākums par tiem informēt pircēju, ja vien noteikumi nav vispārzināmi. Ja pārdevējs nepilda šo pienākumu, viņam ir pienākums atlīdzināt pircējam nodarītos zaudējumus.

 

Pasūtītā sūtījuma nesaņemšana >

1. Pārdevējam ir tiesības uz kompensāciju par zaudējumiem (saskaņā ar 420. un turpmākajiem paragrāfiem. Civilkodeksa) faktisko izmaksu apmērā par mēģinājumu nesekmīgi piegādāt pasūtījumu,  gadījumā, ja pircējs pasūtīja preces, kuras viņš nav atcēlis vai neatkāpās no līguma un vienlaikus nepārņēma preci no pārvadātāja vai pēc pārdevēja pieprasījuma personīgās savākšanas izvēles gadījumā nepārņēma preci noteiktajā savākšanas termiņā. Ar šo darbību pircējs pārkāpa savu pienākumu, kas noteikts Art. X punkta 2. apakšpunkts a), saskaņā ar kuru pircēja pienākums ir pārņemt pasūtītās preces.

2. Pārdevējam ir tiesības neizmantot tiesības uz zaudējumu atlīdzību vai izmantot šīs tiesības tikai daļēji. 

 

Preču pārņemšana

Pircējam ir tiesības pārbaudīt iepakojuma veselumu, vai sūtījumam nav redzamas acīmredzamas bojājumu pazīmes. Bojājuma gadījumā iesakām uzrakstīt protokolu/protokolu par bojājumu ar piegādes personas pārstāvi, pamatojoties uz pārdevējam piegādāto rakstisko protokolu, pēc tam pircējs var atteikties pieņemt piegādāto preci ar defektu un pēc tam pieprasīt atlīdzību; preces defekts no pārdevēja. Ja pircējs bojājumus vai citus pārkāpumus atklāj tikai pēc sūtījuma saņemšanas, viņam ir pienākums nekavējoties sazināties ar pārdevēju. Ja viņš to nedara, pretenzijas par pieteiktajiem defektiem tiks apmierinātas tikai tad, ja viņš pierādīs, ka preces saņemšanas brīdī jau bija šie defekti.

 

Sūdzība un tās pieteikums

Pārdevējs ir atbildīgs par pārdotās preces defektiem, kad pircējs to pārņem.

Ja tas ir defekts, kas var izņemt, pircējam ir tiesības , tikt izņemtam bez maksas, laikā un pareizi. Pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās novērst defektu. Tā vietā, lai novērstu defektu, pircējs var pieprasīt preces nomaiņu vai, ja defekts attiecas tikai uz preces daļu, daļas nomaiņu, ja tas nerada pārdevējam nepamatotas izmaksas, ņemot vērā preces cenu. preces vai defekta smagums. Pārdevējs vienmēr var nomainīt bojāto preci ar nevainojamu, nevis novērst defektu, ja tas pircējam nesagādā nopietnas grūtības.

Ja tas ir defekts, kuru nevar novērst< /strong> un kas neļauj lietu atbilstoši izmantot kā lietu bez defektiem, pircējam ir tiesības lietu apmainīt vai arī ir tiesības atkāpties no līguma. Tādas pašas tiesības ir pircējam, ja defektus ir iespējams novērst, bet, ja pircējs nevar preci pareizi izmantot defekta atkārtotas parādīšanās dēļ pēc remonta vai lielāka defektu skaita dēļ. Ja ir citi nenovēršami defekti, pircējam ir tiesības uz saprātīgu atlaidi no preces cenas.

 

Pārdevējam ir pienākums noteikt preces iegādes veidu. pretenzijas izskatīšana nekavējoties, sarežģītos gadījumos ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā no pretenzijas iesniegšanas dienas, pamatotos gadījumos, īpaši, ja nepieciešams komplekss preces vai pakalpojuma stāvokļa tehniskais novērtējums, ne vēlāk kā 30 dienu laikā no plkst. prasības iesniegšanas diena. Pēc pretenzijas izskatīšanas veida noteikšanas pretenzija tiks izskatīta nekavējoties, pamatotos gadījumos pretenziju var izskatīt vēlāk; tomēr pretenzijas izskatīšana nedrīkst ilgt ilgāk par 30 dienām no pieteikuma iesniegšanas dienas. prasības pieteikšana. Pēc sūdzības izskatīšanas termiņa beigām patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma vai apmainīt preci pret jaunu preci. Pārdevējs nekavējoties apstiprina pretenzijas saņemšanu un izsniedz to patērētājam. Tomēr viņš to izsniegs vēlākais kopā ar dokumentu par prasības aprīkojumu.

Pretenzijai iesniegtajai precei jābūt iesaiņotai tīrai un pilnīgai. Ļoti netīru un higiēniski nevēlamu preču nosūtīšana var novest pie pretenzijas noraidīšanas. Šajā gadījumā pārdevējs atgriež preci uz pircēja adresi. Pircējam nav tiesību saņemt transporta izdevumu kompensāciju netīras/higiēniskas preces gadījumā (īpaši pelējums, kas rodas, neievērojot apkopes instrukcijas sūdzību iesniegšanas kārtību (remontētās preces nodošanu, rakstisku lūgumu pārņemt izpildījumu vai pamatotu tās noraidīšanu). ) nav iekļauts garantijas periodā. Mainot preci pret jaunu, jaunais garantijas termiņš sākas no tās saņemšanas brīža.

Ja patērētājs iesniedz sūdzību pirmo 12 mēnešu laikā no pirkuma brīža, pārdevējs sūdzību var izskatīt līdz plkst. to noraidot, tikai pamatojoties uz rakstisku eksperta vērtējumu; neatkarīgi no ekspertīzes rezultāta no patērētāja nevar pieprasīt segt ekspertīzes izmaksas vai citas ar ekspertīzi saistītas izmaksas.

Kad patērētājs iesniedz sūdzību pēc 12 mēnešiem no pirkuma veikšanas, kad pārdevējs  to noraidīja, pārdevējam ir pienākums sūdzības dokumentā norādīt, kam patērētājs preci var nosūtīt ekspertīzes veikšanai. Ja prece tiek nosūtīta ekspertīzes veikšanai noteiktai personai, ekspertīzes izmaksas, kā arī visas pārējās ar to saistītās izmaksas sedz pārdevējs neatkarīgi no ekspertīzes rezultāta. Ja patērētājs, veicot profesionālu vērtējumu, pierāda pārdevēja atbildību par defektu, viņš pretenziju var pieteikt atkārtoti. Profesionālās izvērtēšanas laikā garantijas termiņš nebeidzas. Pārdevējam ir pienākums 14 dienu laikā no atkārtotas sūdzības iesniegšanas dienas atlīdzināt patērētājam visas izmaksas, kas radušās ekspertīzes veikšanai, kā arī visas ar to saistītās izmaksas, kas radušās mērķtiecīgi p>Pārdevējam ir pienākums piegādāt apliecinājumu par sūdzības iesniegšana patērētājam nekavējoties, ja apliecinājumu nav iespējams piegādāt nekavējoties, tas jānogādā bez liekas kavēšanās, bet vēlākais kopā ar sūdzības dokumentu; pretenzijas pieteikuma apstiprinājums nav jāpiegādā, ja patērētājam ir iespēja pierādīt pretenzijas piemērošanu citā veidā.

Pretenzijas pieteikšanas gadījumā patērētājs informē pārdevēju par pieteikumu pa e-pastu (lai panāktu pēc iespējas ātrāku pretenzijas izskatīšanu), vēstulē vai citā veidā tiks piegādāts pastāvīgajam pārvadātājam, kas ir manā rīcībā un nosūtīšu preces iepakotas transportēšanai piemērotā iepakojumā kopā ar defekta aprakstu un pirkumu apliecinoša dokumenta (vai garantijas kartes, ja tāda ir izsniegta) kopija uz adresi:

Expandeco — BRIMO< /span>

Fraňa Kráľa 839/16 ,

966 81 Žarnovica

e-pasts:  info@pomostanbg

tālrunis: +421 944 431 230 

Pircējam ir tiesības uz nepieciešamo izmaksu atlīdzību, kas radušās saistībā ar atbildības par defektiem tiesību izmantošanu.

< p>Ja patērētājs nav apmierināts ar veidu, kādā pārdevējs izskatīja viņa sūdzību, vai ja viņš uzskata, ka pārdevējs ir pārkāpis viņa tiesības, viņam ir iespēja sazināties ar pārdevēju ar lūgumu veikt labojumus. Ja pārdevējs uz labojuma pieprasījumu atbild noraidoši vai neatbild uz to 30 dienu laikā no tā nosūtīšanas dienas, patērētājam ir tiesības iesniegt priekšlikumu viņa strīda alternatīvam risinājumam saskaņā ar 12.panta noteikumiem. likuma Nr. 391/2015 Sb. par patērētāju strīdu alternatīvu risināšanu un grozījumiem dažos likumos. Attiecīgā struktūra patērētāju strīdu alternatīvai risināšanai ar pārdevēju Hana 
Godušová. ir [Slovākijas Tirdzniecības inspekcija / Tīkla nozaru regulēšanas birojs / Elektronisko sakaru un pasta pakalpojumu regulēšanas birojs] vai cita atbilstoša pilnvarota juridiska persona, kas reģistrēta alternatīvo strīdu izšķiršanas vienību sarakstā

SOI Bratislavas reģiona inspekcija< /strong> 
PO BOX 29
Baikalská 21/A
827 99  Bratislava
tālr. Nr. 02/58 27 21 32 e-pasts: ba@soibg, pārvalda Slovākijas Republikas Ekonomikas ministrija (saraksts ir pieejams http://www.mhsrbg); patērētājam ir tiesības izvēlēties, pie kuriem no uzskaitītajiem patērētāju strīdu alternatīvās risināšanas subjektiem vērsties. Patērētājs var izmantot tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu, kas pieejama vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Neattiecas uz pircēja sūdzības apstrādi, kas ir uzņēmējam 30 dienu termiņš saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Sūdzību izskatīšanas termiņš uzņēmējiem likumā nav regulēts, tomēr mūsu uzņēmums apņemas uzņēmēju sūdzības šo Noteikumu izpratnē izskatīt 60 dienu laikā.

Atteikšanās no līguma

1. Ja pārdevējs nevar izpildīt savas saistības, kas izriet no pirkuma līguma sakarā ar izpārdotu no krājumiem, preču nepieejamības vai ja ražotājs, pirkuma līgumā saskaņoto preču importētājs vai piegādātājs ir pārtraucis ražošanu vai izdarījis nopietnas izmaiņas, kas padarīja neiespējamu pārdevēja saistību izpildi, kas izriet no pirkuma līguma vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ, vai ja pat pēc visu iespējamo no viņa var godīgi prasīt, viņš nevar piegādāt preci pircējam šajos noteikumos noteiktajā termiņā, pārdevēja pienākums ir nekavējoties informēt pircēju par šo faktu un vienlaikus ir pienākums piedāvāt pircējam aizvietojoša izpilde vai iespēja pircējam atkāpties no pirkuma līguma (atteikt pasūtījumu). Gadījumā, ja pircējs atkāpjas no pirkuma līguma šajā šīs sūdzības un darījumu nosacījumu sadaļā minēto iemeslu dēļ, pārdevējam ir pienākums 14 dienu laikā atdot pircējam jau iemaksāto depozītu par pirkuma līgumā saskaņoto preci par preci paziņojums par atteikšanos no līguma ar pārskaitījumu uz pircēja norādīto kontu.

2. Pamatojoties uz likuma Nr. 102/2014 Sb. par patērētāju tiesību aizsardzību, pārdodot preces vai sniedzot pakalpojumus, pamatojoties uz distances līgumu vai līgumu, kas noslēgts ārpus pārdevēja telpām, un par grozījumiem un papildinājumiem atsevišķos likumos (turpmāk – likums) atbilstoši Regulas Nr. 7.§ un sekojošas tiesības atkāpties no pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Ja pirkuma līguma priekšmets ir preču piegāde, patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma pat pirms preces piegādes.

3. Ja patērētājs vēlas izmantot šīs tiesības , patērētājam ir pienākums rakstiski (pa e-pastu, vēstuli vai ieraksta veidā uz cita pastāvīgā pārvadātāja) atkāpties no pirkuma līguma, kas jānogādā ne vēlāk kā norādītā termiņa pēdējā dienā uz pārdevēja kontaktpersonu. adresi, vai nodod šo atsaukumu pasta pārvadāšanai ne vēlāk kā termiņa pēdējā dienā uz kontaktos norādīto adresi. Pēc paziņojuma par atteikšanos no līguma patērētājam ir pienākums personīgi nosūtīt vai piegādāt līguma priekšmetu, no kura viņš atkāpjas, kopā ar visu dokumentāciju – piem. rēķina oriģināls, instrukcijas un cita dokumentācija par precēm, kas viņam tika piegādātas kopā ar precēm, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma dienas (likuma 10. § 1. punkts). Pircējiem iesakām izgatavot rēķina kopiju savām vajadzībām un nosūtīt preces ierakstītā sūtījumā un kā apdrošinātu sūtījumu Pircējam atteikšanās no līguma ir jāveic rakstveidā, lai nerastos šaubas par to, ka tas ir noslēgts atsaukta, vai piezīmes veidā uz cita ilgstoša nesēja vai izmantojot veidlapu, kas veido pielikumu Nr. 1 no šiem komerciālajiem un pretenziju nosacījumiem. 

4. Atteikšanās no pirkuma līguma saskaņā ar šo komerciālo un pretenziju nosacījumu iepriekšējo punktu ir jāietver pirkuma līguma atteikuma veidlapā prasītā informācija. , kas veido pielikumu Nr. 1 no šiem uzņēmējdarbības un prasību nosacījumiem, jo īpaši pircēja identifikācija, pasūtījuma numurs un datums, precīza preču specifikācija, veids, kādā pārdevējam jāatgriež jau saņemtais maksājums, jo īpaši konts pircēja numurs un/vai pasta adrese.

5 . Nesūtiet mums preces skaidrā naudā pēc piegādes, šādas preces netiks pieņemtas.

6. E-veikala operators atmaksās par preci/pakalpojumu veikto maksājumu, t.sk. transporta izmaksas punkta nozīmē. §9 par. 3) Likums Nr. 102/2014 Coll, kā arī izmaksas, kas uzskatāmi radušās par preču pasūtīšanu 14 dienu laikā no līguma atteikuma piegādes dienas, taču viņam nav jāatgriež nauda, pirms preces viņam piegādātas vai patērētājs to nav izdarījis. nepierāda, ka prece ir nosūtīta, tas neattiecas uz gadījumiem, kad pārdevējs ir ierosinājis preci paņemt pats. Patērētājam, izmantojot tiesības atkāpties no līguma, ir tiesības atmaksāt izdevumus par lētāko izplatīta pārdevēja piedāvātā piegādes metode

7. Tiesības atteikties no līguma neattiecas uz precēm un pakalpojumiem, kas definēti 7. paragrāfā. 6 burti a) līdz l) likuma Nr. 102/2014. ZZ, kuras tēmas ir:

 - preču pārdošana, kas izgatavota saskaņā ar īpašām patērētāja prasībām, preces, kas izgatavotas pēc pasūtījuma, vai preces, kas paredzētas īpaši vienam patērētājam,

< p>8. Patērētājs sedz jebkuru preču vērtības samazināšanos, kas radusies tās izmantošanas dēļ, kas pārsniedz preču funkcionalitātes un īpašību noteikšanai nepieciešamo.    
Saskaņā ar likumu 250/2007 Coll. par patērētāju tiesību aizsardzību ir patērētājs: fiziska persona, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, nerīkojas savas saimnieciskās darbības, nodarbinātības vai darba ietvaros. darba vietas. Tātad patērētājs nav uzņēmums, tā ir fiziska persona – ne-uzņēmējs.         
Pēc preces piegādes patērētājam ir iespēja pārbaudīt tās funkcionalitāti, taču viņš nevar izmantot preci, ja atkāpjas no līguma. Lai pārliecinātos par preces raksturu, īpašībām un funkcionalitāti, patērētājam ar preci būtu jārīkojas un jāpārbauda tikai tā, kā tas būtu atļauts "ķieģeļu un javas" veikalā, pretējā gadījumā runa var būt par precēm, kurām ir nav pārbaudīts, bet lietots. Pircējam atteikuma periodā ir rūpīgi jārīkojas un jāpārbauda preces.  

Uzņēmējam, kurš pērk pircēju (nevis patērētājam), nav tiesību atgriezt preces 14 dienu laikā pēc pirkuma, nenorādot iemeslu.    

Tiesības atgriezt preces, nenorādot iemeslu 

Juridiskās tiesības atgriezt preces, nenorādot iemeslu, rodas tikai tad, ja< /strong> patērētājs ir iegādājies preces, izmantojot: 

  • līgumu, kas noslēgts no distances (līgums) starp pārdevēju un patērētāju vienojās un noslēdzās tikai ar vienu vai vairākiem attālās saziņas līdzekļiem bez vienlaicīgas pārdevēja un patērētāja fiziskas klātbūtnes, jo īpaši izmantojot tīmekļa vietni, e-pastu, tālruni, faksu, adreses vēstuli vai piedāvājumu katalogs), un 
  • līgumi, kas noslēgti ārpus pārdevēja telpām (līgumi starp pārdevēju un patērētāju, kas noslēgti pārdevēja un patērētāja vienlaicīga fiziska klātbūtne vietā, kas nav pārdevēja telpas; līgumi, kuru noslēgšanu patērētājs piedāvājis pārdevējam vietā, kas nav pārdevēja telpas; līgums, kas noslēgts pārdevēja telpās vai ar attālinātas saziņas līdzekļiem tūlīt pēc pārdevēja individuālas un personiskas uzrunas patērētājam vietā, kas nav pārdevēja telpas, vai līgums, kas noslēgts pārdošanas pasākuma laikā vai saistībā ar to) .
  • < /ul>

    Patērētājs var izmantot tiesības atkāpties no līguma ar pārdevēju rakstiskā formā vai ieraksta veidā citā pastāvīgā informācijas nesējā; ja līgums noslēgts mutiski, ar jebkuru skaidri formulētu patērētāja paziņojumu, kurā izteikta viņa griba atkāpties no līguma, pietiek, lai īstenotu patērētāja tiesības atkāpties no līguma. Patērētājs var izmantot pārdevēja sniegto līguma atteikuma veidlapu. Viņš to var izdarīt 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

    Pēc līguma atteikuma paziņojuma piegādes pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma piegādes dienas, atdot patērētājam visus maksājumus, kas no viņa saņemti, pamatojoties uz līgumuvai saistībā ar to. , ieskaitot transporta, piegādes un pasta izdevumus un citas izmaksas un nodevas. No otras puses, patērētājam preces ir jānosūta atpakaļ vai jānodod pārdevējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā no līguma atteikuma dienas. 

    Izmaksas par preču atgriešanu, nenorādot iemeslu 14 dienu laikā pēc saņemšanas, sedz patērētājs.

    Brīdinājums: 
    Nekāds tiesiskais regulējums nepiešķir patērētājam tiesības atgriezt preces, kas iegādātas t.s. ķieģeļu un javas veikals (darbojas veikals). Iegādājoties preces veikalā, klients var apmainīt preces 14 dienu laikā un bez iemesla tās neatgriezt. Prasība par nepamatotu preču atgriešanu vai apmaiņu nav juridiski izpildāma.
    Saskaņā ar likumu 250/2007 Coll. par patērētāju tiesību aizsardzību ir patērētājs: fiziska persona, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, nerīkojas savas saimnieciskās darbības, nodarbinātības vai darba ietvaros. profesijas, tāpēc patērētājs nav uzņēmums, tā ir fiziska persona – ne uzņēmējs.